Skicka in din enhet till oss!
Vid alla service-, reparation- och reklamationsärenden skall en rapport fyllas i, skrivas ut och bifogas med försändelsen.
Reklamation: Fyll i formuläret nedan och maila det till vår reklamationsavdelning på complaints@akerstroms.se. Vänta på återkoppling (normalt inom 1–3 dagar). När du har fått svar, skriv ut den ifyllda rapporten och bifoga den tillsammans med din försändelse.
Reparation eller service: Fyll i rapporten och bifoga den direkt med din försändelse. Ingen mailkontakt krävs innan du skickar den till oss.
🔹 Viktigt: Se till att välja företagspaket vid frakt för att undvika förseningar.
Returen skickas in till följande adress:
Åkerströms Björbo AB
Serviceavdelningen
Björbovägen 143
786 97 Björbo
För att vi ska kunna hantera din reparation så snabbt och smidigt som möjligt rekommenderar vi att du skickar den med DHL då de levererar till oss tidigt på morgonen, vilket innebär att vi kan påbörja reparationen snabbare och minimera din väntetid.
Undvik privatpaket – välj alltid företagspaket. Observera att om du skickar med PostNord eller andra fraktbolag som privatperson, kan ditt paket hamna på ett utlämningsställe istället för att levereras direkt till oss. Detta kan orsaka onödiga förseningar.